-

Att låtsas att allt är okej, men faktiskt dör inombords. Tro mig, jag har varit där förut. All ilska du har, och du bara vill låta allt komma ut. Tro mig, jag har varit där förut. Dina känslor som du inte bara kan skaka av, tårarna du inte kan hålla inne, låter dem falla, falla ner på dina kinder. De dagar som du nästan glömt, den ena stunden där du inte kan sluta gråta, jag har varit där förut. 

Jag lärde mig att gömma hur jag känner, men nu ser jag allt så klart, lita på mig, det skulle göra det värre. Jag gråter mig själv till söms, laddar batteriet till imorgon, lita på mig, det skulle göra allt värre.

Dina känslor som du inte bara kan skaka av, tårarna du inte kan hålla inne, låter dem falla, falla ner på dina kinder. De dagar som du nästan glömt, den ena stunden där du inte kan sluta gråta, jag har varit där förut. 

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: