Musiken

Musik är alltid någonting som kommer att finnas för dig. Den hjälper dig ut ur sitvationer så att du inte känner dig ensam. 
Man söker efter depp låtar som passar ens eget liv, så att man inte är ensam ellerhur? Du är inte ensam om det, det finns flera som gör samma sak. Som att någon talar om för dig hur ditt liv är, satt du inte behöver föklara det för dig själv. De ord som du inte kan förklara för dig själv, förklarar någon annan för dig. 
Dom som känner mig vet att jag som person lyssnar bara på som kallade "depp musik". Det är sällan dom hör mig lyssna på annan musik. Det är för jag kopplar mig till låtarna, och det gör dom så bra. Bra att jag inte kan sluta lyssna. Låtarna förklarar dom orden som jag själv inte vågar säga till andra. 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: