Utnyttjad

Jag sökte kärlek och vänskap hos fel människor. Jag la ner mycket tid på att hitta ”den rätta”, och efter varje kille som skrev så trodde jag att jag hittat han. Det slutar med att man vart djupt sårad. Jag blev istället bara utnyttjad och sårad. Dom kommer in i mitt liv och helt plötsligt var han hela min värld. Han gav mig all uppmärksamhet jag behövde. Men poff, så var han borta lika snabbt som han kom. 

Det började med att jag träffade då en kille på nätet. Eller träffade flera men tar inte upp alla. Han verkade jättetrevlig, snäll och rolig. Ni vet när killar ger er komplimanger, man faller så fort för dom och jag önskade jag aldrig gjorde det. En dag sa han att han tyckte om mig och det är klart jag vart jätteglad. Jag kände ju detsamma men mina var äkta, det var inte hans.

Han bodde inte så långt ifrån mig, ungefär 40 minuter. Så vi bestämde oss att vi skulle träffas en dag och sedan att han skulle komma till mig. Det gick fort innan han ville träffa mig, tror vi bara skrev i 5 dagar. Det ända som kom i mitt huvud var att han ville lära känna mig som person, och inte genom sms. Såklart gick jag med på att träffa han, som jag nu önskade att jag aldrig gjorde.

Han kom hem till mig, och sedan gick vi in på mitt rum. Han la sig i min säng och frågade om vi skulle se film. Jag var bara glad att få vara med han så vi slog på en film. Så dum som jag är trodde jag allting fel, det var ju inte filmen han ville se, han vill göra någon helt annat.

Filmen började och det hann knappt gå 5 minuter innan han började vända sig mot mig. Han började smeka min kind och sedan kysste han mig. Jag kommer fortfarande ihåg hur han kollade rakt i mina ögon och sa ”du är så vacker”. Men jag förstår inte, jag vill inte förstå hur allt gick till. Han fick mig falla så enkelt, men hur?. 

Han drog av mig mitt linne och sedan tog av mig min bh. Han la mig ner och sedan la han sig på mig. Fortfarande så fattade jag ingenting, att det ända han ville var att ligga, sen dra. Jag hade mens den dagen så jag sa till han då att jag inte tänker ligga. Istället vart jag tvungen att göra annat på han.

När filmen var slut så drog han hem, jag var ändå glad att jag träffat han. Efter timme och timme vart jag mer orolig. Jag hade ljudet på mobilen och höll den i handen hela kvällen. Inget meddelande kom, inte från han iallfall. Varje minut snurrade mitt huvud, tankarna flög iväg. Jag ville inte att dethär skulle blir en mardröm. Jag väntade tills natten kom, då orkade jag inte längre. Hela jag föll ihop och jag fattade att han bara var ute efter min kropp och jag vart utnyttjad. Smärtan var obeskrivlig.

Jag väntade i dagar, i veckor. Fortfarande inget meddelande kom. Inte ens ett sms där det stog ”trevligt att träffa dig”. Ingenting kom, jag var sönder och grät mig till söms. I mitt huvud var det bara att jag inte dög, jag var för dåligt för han. Efter 3 veckor kom ett meddelande. Vi pratade lite sedan började han igen, han sa att jag var sexig och om jag kunde skicka ”sexiga” bilder till han. Självklart sa jag nej och då slutade han svara helt och hållet.

Det var inte förns nu jag fattade vilket svin han var, att en bra kille kunde gå från perfekt till idiot. Att bli utnyttjad kan göra att person kan må så dåligt. Han är en av anledningarna till att mitt självförtroende sjunkit till 0. Han fick mig känna mig värdelös, och att jag inte tror på kärlek längre. Jag gick redan igenom mycket, hade en jobbig tid och då vart det änu sämre när han kom in i mitt liv. Än idag tänker jag fortfarande på han, det går inte att släppa. 

Så till er som träffar killar på nätet, låt han inte utnyttja er! 

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: